Home Forretningsområder Aktiviteter Partnere Nyheder Om edgemo

Home Nyheder Presse It-komet nr. 1 i kategorien Forhandler (8. december 2017)

It-komet #1 i kategorien Forhandler (8. december 2017)

Computerworld, 8. december 2017

KÅRING "Tillykke Edgemo A/S med topplaceringen i Computerworld it-komet 2017. Hermed har jeg fornøjelsen at fremsende bevis på nomineringen og et eksemplar af Computerworlds magasin om it-kometerne 2017. Med venlig hilsen Lars Jacobsen, Chefredaktør"

Sådan lyder brevet, edgemo modtog fredag den 8. december, fuldstændig uvidende om både kåring og nominering. Og faktisk tog det fem timer og et hint fra vores annoncepusher hos Computerworld, før realiteterne gik op for os, men SÅ blev det også fejret i de små hjem hos edgemo-folket! De sociale medier glødede af lykønskninger fra nær og fjern (tusind tak for det!), og når vi om kort tid mødes og ønsker hinanden en glædelig jul, skåler vi en ekstra gang på edgemo's succes - og for Computerworld :-)

"Jamen er I ikke lige blevet kåret af Computerworld?" Jo, men det var i Top100-undersøgelsen, hvor vi blev nr. 6 ud af 31. Læs mere om det her.

Om Computerworld it-komet 2017
For fjerde år i træk kårer Computerworld årets vækstkometer, defineret som de it-virksomheder, der er bedst til at præstere vedholdende vækst. De har analyseret over 2.500 regnskaber og har isoleret de virksomheder i Computerworld Brancheguiden, som i de seneste fire årsregnskaber har præsteret positive tal i resultat af primær drift og resultat før skat. De har desuden sat et resultat på 500.000 kroner i resultat af primær drift i 2013-regnskabet (alternativt 2012/2013 eller 2013/2014) som minimum. Det giver en bruttoliste på godt 400 virksomheder af Brancheguidens cirka 1.300.

Samtidig kårer Computerworld vækstkometerne i 23 branchekategorier - det er her, edgemo er kåret som no.1 i branchekategorien "it-forhandler".

Hvordan måles succes?
En virksomheds succes kan anskues på flere måder, og de kolde regnskabstal er ikke ligefrem edgemo's facon. Når det er sagt, så er det heller ikke til at komme udenom, at en sund økonomi gør meget muligt og det hele lidt sjovere.

Årsagen til successen er dog ikke til diskussion. Det er en naturlig følgevirkning af at sætte helt særlige folk sammen i en helt særlig sammenhæng. Og vi er ydmyge overfor det faktum, at mere end noget andet, så kan vi takke vores kunder og partnere, og den tillid, som vi er blevet vist siden vores første novemberdag for snart seks år siden.

Læs også om nogle af årsagerne til edgemo's succes

Vil du være med?
Skulle ovenstående få dig til at tænke: "Jeg vil være med!", så er det ikke en umulighed. For trods 20 ansættelser alene i 2017, søger vi faktisk endnu flere nye edgemo people. Så lad dette være en opfordring til at tage et kig på vores ledige jobs.

Læs hele artiklen om branchernes it-kometer på Computerworld

Tillykke til de øvrige på Top10 over Forhandlere: Descom, Kompetera, Walbom, Aircold, Rantek, Jet Reports, Labtech Data, Comm2ig og WWI.