Home Forretningsområder Aktiviteter Partnere Nyheder Om edgemo

Home Nyheder Presse edgemo's nye hus i Hinnerup (15. januar 2018)

edgemo flytter i helt nyt hus i Hinnerup (15. januar 2018)

Favrskov Lokalavisen, 15. januar 2018

ARTIKEL - Det er nu seks år siden, at de første edgemo people startede i et lille kontorlokale i huset på Delta 6 i Hinnerup. Faktisk var det ret fine forhold for sådan en lille startup-virksomhed: flotte møbler, pæne lokaler, god kantine osv. - det sørgede vores bestyrelsesformand, Johannes, for.

edgemo fik vokseværk og indtog mere og mere af pladsen i Delta-huset, så vi i dag fylder det meste af stueetagens kontorlokaler. Men nu gør Juhl Bach Holding, med Johannes og datteren Kristine i spidsen, det igen. De sørger for, at edgemo får lækre nye lokaler og godt med plads i et helt nyt hus på nabogrunden med adressen Delta 8 i Hinnerup. En adresse, vi kommer til at dele med blandt andre PanzerGlass og Juhl Bach Holding.

Favrskov Lokalavisen har interviewet Kristine Bach fra Juhl Bach Holding om det nye byggeri og væksten. “Det er virksomheder i vækst, og vi vil gerne give dem så gode vilkår som vi overhovedet kan. Væksten illustreres af, at der i det sidste kvartal alene i edgemo er blevet ansat tretten nye medarbejdere", udtaler hun til Lokalavisen.

Læs også IT Watch's artikel om edgemo's vækst

Den miljøvenlige bygning med solpaneler og jordvarme bliver på ca. 4.500 m2 i fire plan. edgemo kommer til at bo i stueetagen og på 1. sal. Huset er rejst, der er tag på og vinduer i, og håndværkerne er begyndt at sætte de flotte gråmelerede mursten på ydersiden, hvoraf noget også beklædes med træ - det bli'r rigtig godt! En helt ny flot og lækker bygning med en fantastisk udsigt blandt andet over det nordlige Aarhus.

Læs artiklen fra Favrskov Lokalavis om edgemo's nye hus

Billeder af det nye hus

Arkitekternes vision for trappeopgangen og "entréen".

Trappen, som den så ud 17. november 2017 - det bliver spændende at se det med træbeklædningen.

Bygningen, som den så ud ved rejsegildet den 17. november 2017, med solskin og høj himmel.

Udsigten over Aarhus Nord fra edgemo's kommende lokaler

Udsigten over Hinnerup og det "gamle" hus på Delta 6 fra edgemo's kommende lokaler på Delta 8

Et udsnit af edgemo's kontorlokaler i den nye bygning - pludselig blev det lidt mere håndgribeligt, selv om der "mangler lidt".

Lars, Morten & Kenneth inspicerede sammen med resten af edgemo-folket de nye lokaler ved rejsegildet 17. november 2017